lördag 25 augusti 2012

Inte lika trött?

Så la jag mig vid ett i natt och vaknade strax innan halv åtta. Jag lovar att kroppen kommer att vara jättetrött på måndag morgon trots fler sovtimmar. När jag vill ha sovmorgon får jag ingen sovmorgon.

Jag vet inte om det är psykiskt men det känns som att jag har varit mindre trött sedan det första negativa testet och känslan att jag hade ömma bröst försvann på kvällen den dagen jag hade testat.

Tack för svaren om hur jag ska göra med progesteronet. Det känns ju tryggare nu att fortsätta tills på tisdag och testa då igen.

Om jag hinner så ska jag försöka ringa min gynekolog på måndag. En äggledarspolning måste göras. Jag vet inte när i menscykeln när den ska göras men det borde hinnas med i september eller oktober. Vet ni om det gör jätteont att göra en äggledarspolning? Kan man göra det på morgonen och sedan gå till jobbet?


1 kommentar:

  1. Jag tror att det beror på dina äggledare. Min gjorde inte alls ont, men min kompis's gjorde det. Har för mig att smärtan slutade direkt, så jobba kan du säkert.

    SvaraRadera