fredag 6 september 2013

Best present ever

Jag och min syster hade jättekul på Abbamuseet. Det var synd att man inte fick sjunga en hel låt när man stod på scenen men 30 sekunder är bättre än inget.

Jag kommer inte ihåg när något så roligt gjordes i anslutning till min födelsedag. Så när hon frågade om det var the best present ever så jag naturligtvis ja. Min röst höll när jag skulle sjunga och hostattackerna var få under besöket på museet.

Min chef sa att hon skulle ha grattat mig igår men glömde bort det. Hon grattade idag. Det är snällt. Vi pratade lite om att bli äldre och jag sa att det betyder inte lika mycket längre. Hon höll med.

Det viktigaste är vad man gör av livet. Jag hade trott att barn skulle vara en stor del av mitt liv. Nu så måste jag kanske fundera på om det finns andra saker jag ska fylla det med.

På Femmis så uppdaterades en BF-lista idag. Jag försöker gissa ungefär hur många medlemmar i föreningen som får barn varje år. De flesta månader har minst 2 personer men i somras hade någon månad minst 5. Så minst 30 föds om året men min gissning är kring 40.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar