söndag 8 september 2013

Sista sommardagen?

Det känns som att det kanske är det.

Det var Femmis-träff idag men jag mailade att jag var förkyld och inte kunde gå. Jag måste kurera mig och eftersom jag inte mått bra har städningen varit eftersatt. Så jag tvättade och plockade undan en del saker. Det känns som att det blev finare.

Eftersom det har typ blivit att jag är den som håller ihop gruppen undrar jag lite hur de hade det idag. Fint väder hade de så det borde haft det bra. Jag brukar se till att det blir en presentationsrunda men jag hoppas att någon annan tog över och såg till att det blev en presentationsrunda.

Jag har i alla fall inte blivit sämre och det är bra. Hoppas bara att kroppen orkar att jobba. Fritidssysselsättningen måste jag också lägga tid på nästa vecka.

Det är ju svårt att veta när nästa försök blir. Jag planerar inget. Fokus är bara på att bli frisk. På tisdag är nästa läkarbesök.

Min syster och jag ska på spa i slutet av oktober. En del i försöka se till att jag blir bättre. Det är över dagen bara men 6 timmar är helt ok. Det ingår lunch också. Jag längtar tills att få bada i en varm pool. Sedan ligga i en stol och bara slappa.

Jag har idag klappat min mage. Klappat och pratat. Det innebär väl att hoppet om att jag en dag får barn inte har helt försvunnit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar