fredag 15 februari 2013

Denna dag

Detta inlägg har haft många namn innan jag bestämde vad rubriken skulle vara. Kolhydratfest, ägglossningssjukan, äntligen fredag och helg, vila...

Så jag gick vid tre från jobbet, köpte godis och fikabröd samt nanbröd i Coop och sedan gick jag till en sushirestaurang och köpte en 11-bitars sushi. Sushin åt jag när jag kom hem. Sedan åt jag ett nanbröd.

Jag tänkte att jag skämmer bort mig ikväll. Njuta av en fredagskväll utan måsten. Jag brukar inte gå tidigt från jobbet på fredagar men efter hur jag har känt mig idag och tidigare i veckan så orkade inte jag längre. Det blev inte mycket gjort på jobbet efter lunch.

Jag funderar om jag har blivit lite deprimerad. Jag tycker att det är konstigt att det kommer denna vecka. Borde inte det ha kommit förra veckan i samband med mensen? Eller så är jag sjuk.

Jag ringde sjukvårdsupplysningen för att höra vad de tyckte. Jag har ju inte haft feber och jag har klarat att gå till jobbet. Hon trodde att jag fått något influensavirus eller annat magvirus.

Nu ska jag kolla på skidskytte. Sånt hinner man inte med om man inte går tidigt från jobbet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar