tisdag 5 februari 2013

Nya tag

Jag har haft annat att göra så jag har inte hunnit att skriva ett inlägg. Direkt efter Femmisträffen i söndags så började jag må dåligt så jag gick och la mig tidigt. Igår höll jag på med min fritidsaktivitet på kvällen. När jag kom hem så gick jag igenom mitt CV och personliga brev igen. En vän hade givit ovärderlig hjälp med den. Jag läste hennes noteringar och ändrade mitt CV och det personliga brevet. Förhoppningsvis så leder det till att fler läser mina jobbansökningar.

Varje dag nu så läser jag annonser. Alla är jag underkvalificerad för men skriver de att personliga egenskaper betyder mycket så får jag hoppas att de bortser från min brist av yrkeserfarenhet.

Annars så är mensen på väg att ta slut. Kom inte så mycket inatt.

Jag funderar på viktmål. 1 kg i månaden låter bra. Men jag måste ta tag i träningen och ätandet då.

Det kommer nog inte bli någon rolig blogg det här året för er som är intresserade av läsa om mina försök att få barn. Nästa försök ser ju ut att bli av i höst och de planerna kan ju ändras om jag får ett nytt jobb.

1 kommentar:

  1. Det var så lite så!! Hoppas det är dig till hjälp :)

    SvaraRadera