söndag 10 februari 2013

Vardag igen

Jag tänker inte så mycket på att skaffa barn. Visst har det kommit tankar om att nu är mensen slut och om en äggblåsa växer. Men jag kan tyvärr inte åka.

Så mycket att skriva har jag då inte och plötsligt har det gått några dagar sedan jag skrev ett inlägg.

Det går dock inte en dag utan att jag önskar att jag vore gravid. Dumma tankar som att varför kan inte jag vara en av de som blöder lika mycket varje månad som mens men är ändå gravid samt låghormonare. Jag har ju läst i tidningar och när jag surfat på nätet om personer som har blött mycket varje månad trots graviditet och aldrig fattat att de är gravida. Jag har ju läst om låghormonare. Sedan finns det många som tvivlar på att låghormonare finns utan att de personerna bara blev gravida vid en senare tidpunkt än de trodde. Jag vet därför inte om låghormonare finns eller inte.

Men jag vet att jag inte gravid men de dumma tankarna vill inte försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar