torsdag 14 februari 2013

Hitta problemet

Så nu försöker jag komma på vad som är fel på mig.

1. Jag har vid enstaka tillfällen mått dåligt inför ägglossning. Så det kan vara därför jag mår som jag mår. Det borde därför ha försvunnit i början av mars.

2. Jag har fått diabetes. Man har ju ökat risk för diabetes om man har PCO och det finns diabetes i mammas släkt. I så fall så skulle jag nog inte ha ätit en banan i morse men efter frukosten kände jag att jag mådde lite dåligt och en banan skulle göra det bättre. Jag kom till jobbet i alla fall.

3. Jag har fått någon annan sjukdom. I så fall måste jag gå till en läkare innan jag åker till USA. Men jag hoppas att i början av mars mår jag bra igen.

4. Ska få mens i början av mars och jag mår kanske dåligt pga det så det kanske inte heller är ett bra tillfälle att komma på vad som är fel på mig. Jag hinner kanske inte gå till en läkare innan jag åker till USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar