torsdag 21 februari 2013

Veckan

Tidigare i veckan tror jag hade ägglossning. Hade lite mer flytningar måndag och tisdag. Så ännu en månad utan ett försök.

Annars så lyckas jag bara äta sämre och sämre. När andra bjuder så har jag svårt att säga nej. Så jag åt en banan och tre bullar ikväll förutom middag. Höll på med mitt fritidsintresse och det bjöds på frukt och bullar. Massor av kolhydrater alltså.

Annars så försöker jag försöka hitta positiva saker i mitt liv. Lite svårt men det går.

Det tickar ner till semestern. När jag idag sa att snart är det helg då sa en kollega att tyvärr kommer det en måndag också. Så glädjen över helg varade inte länge.

Mest möten på jobbet idag så mycket blev inte gjort. Det skjuts upp till imorgon eller måndag.

Det har heller inte funnits ett enda jobb att söka denna vecka.

Saker man ser och läser när man är på nätet. Nyfiken på en tråd på familjeliv, läste den och det gjorde mig intresserad av en sak. Det är kanske lite för magstarkt för denna blogg så jag nämner det inte. Men jag kan säga att det fick mig att tänka på avsaknaden av en partner.

Annars mycket reklam för barnsaker när man surfar på familjeliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar