onsdag 13 februari 2013

Inte på topp

Jag vet inte vad det är men jag är trött. Ena stunden är magen ok, den andra lite illamående och den tredje känns den allmänt konstig. Sedan är den ok igen.

Nu när jag har bestämt mig för att sluta så är det inget kul på jobbet heller. Varje timme känns som en kamp. Jag försöker struktera upp dagen så att jag tvingar mig själv att göra saker. Exempelvis så har jag börjat skriva lappar när jag går från jobbet på vad jag ska göra på morgonen så att jag kommer igång. Jag tänker att de kommande 10 minuterna ska jag göra detta så att det inte känns så oöverstigligt och sedan går det då istället helt plötsligt 20 minuter.

Med så lite ork så är det svårt att gå ner i vikt också. Skulle inte bli förvånad om jag har gått upp i vikt den 1 mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar