fredag 15 februari 2013

Tyda vad det är

Jag försöker analysera mer vad det är som händer mig. Så i morse efter frukosten så fick jag lite ont i magen och som varade i några minuter. Sedan försvann det. Så då börjar jag tänka om magen reagerar efter jag har ätit. Om jag minns rätt så var krampanfallet förra veckan efter att jag har ätit lunch. Samtidigt så har jag känt att halsen känns konstigt och antingen luftrören eller matstrupen också känts konstig.

Idag är det bättre gällande luftrören/matstrupen. Den eller de är mindre irriterade idag. Jag har inte hostat eller nyst någonting alls under dessa dagar. Jag har inte haft jobbigt att andas heller. Inte varit täppt i näsan eller snorig.

Mamma undrade om jag hade utomkvedshavandeskap så jag googlade symptomen. För det första så krävs ett positivt graviditetstest för att ha det. Sedan om man har blödningar, ont i magen osv då kanske man kan misstänka det.

Men inget positivt graviditetstest här.

Jag känner inte mig lika trött idag som jag har gjort tidigare dagar. Jag sov inte längre inatt än tidigare men när jag vaknade kändes det som att jag hade sovit djupare och var lite mer utvilad än tidigare morgnar.

Men jag är fortfarande trött och det känns som att ögonlocken fortfarande hänger ner mer än brukligt. De har ju känts så hela veckan.

Jag ska nog gå hem tidigt idag från jobbet.

------------
Uppdaterad.

Bara några minuter efter att jag har skrivit klart detta så börjar jag må lite illa igen. Det här illamåendet som kommit och gått har också varit irriterande/jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar