lördag 22 juni 2013

Accepterande

Jag skulle inte testa idag men när jag gick till toaletten ångrade jag. Så jag kissade i plastburken och doppade Testlagrets teststicka i den. Endast ett streck fanns där hela tiden.

Men det första minuset var jobbigast. Nu så kändes det inte mycket. Jag har redan accepterat resultatet och försöker mer tänka på nästa försök.

När jag har googlat så är det många som inte fått sin mens förrän de har slutat med Lutinus. Samtidigt får några en liten blödning med Lutinus som tilltar när man slutar med Lutinus. Jag skulle vilja använda Lutinus i några dagar till för att skjuta upp mensen. Men det är kanske inte är en bra idé. När jag mailar kliniken resultatet så ska jag försöka komma ihåg och fråga om det är ok att sluta med medicinen. Jag vet inte om det är ok att fråga om man får fortsätta med den för att skjuta upp mensen. Riktiga testdagen är på tisdag. Jag vet inte om jag testar igen innan dess. Jag tar en dag i taget.

Igår kom jag på att två av mina bloggvänner som jag har följt länge ska få barn inom ca 1,5 månad. Förra året var det ca 4 månader mellan två bloggar jag hade följt ganska länge.

Det här meningen har jag velat om det är ok att skriva den. Jag vill inte göra de två gravida ledsna. Men jag skriver den ändå. Ni två vet vem ni är så sluta läs nu om ni vill.






Jag skulle gärna ha velat också vara gravid med BF i närheten av dem.




1 kommentar:

  1. Usch vad tråkigt... tyvärr vete jag ju alldeles för väl hur det där känns :'(

    Jag tror dina vänner förstår mer än väl, du behöver inte be om ursäkt för din längtan.

    Ta hand om dig Dina!!
    kram
    JVJK

    SvaraRadera