tisdag 11 juni 2013

Tankar som far runt

Det far runt en massa negativa tankar. Jag vet inte om jag ska skriva dem här eller inte. Ni kanske kan gissa vilka de är. Men jag kanske låter allt för negativ om jag skriver allt negativt jag har tänkt.

Men det är viktigt att vara positiv säger ni och många runt om mig. Jag försöker tänka på att de skulle väl inte lägga in båda embryona om de inte trodde att de hade en chans. Båda var lite fragmenterade men inte så mycket som skulle göra dem icke godkända.

Jag har längtat till att få skriva ruvardagar men efter beskeden igår så är lusten inte så stor. Det har väl med hoppet att göra. Hoppet om att det ska lyckas. Kanske imorgon. Jag måste då ta reda vilken dag jag är på.

Men jag vet att jag ska vara glad att jag fick något tillbaka överhuvudtaget. Det finns många som inte kommer så långt som jag.

Jag är väldigt trött och jag jobbar idag. Jag har tur som har ett jobb med flextid men efter att ha varit borta en vecka så har jag jättemycket att göra. Jag kom vid halv nio och har som mål att orka jobba till tre. Jag skulle vilja jobba till fyra men jag vet inte om jag kan pressa kroppen så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar