torsdag 13 juni 2013

Googlar och läser

När man inte har så mycket att göra så surfar man på datorn. Google blir mitt sällskap. Det är nog lite farligt att googla.

Men jag kikade in på Femmis forum och på IVF-bloggar. När jag kikade på Femmis så skrev någon ett inlägg om att hon bytt från Gonal-F till Menopor och då fick hon livsdugliga embryon. Nu är hon gravid och tar jättemånga mediciner. Då började jag känna att jag borde kanske också ta de medicinerna.

Sedan surfar man på IVF-bloggar och läser om missfall, om oron för dem som ännu inte nått vecka 12 och alla de som är över vecka 12 och planerandet och köpfesten håller på.

Till slut google. Jag har kanske varit för optimistisk när det gäller räknandet av dagarna. Jag är kanske på ruvardag 3 idag och inte 4. Sedan om när embryot fäster.

Nu förstår jag varför jag fick den 25 som testdag. Läkaren räknar tisdag som ruvardag 1 antagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar