lördag 8 juni 2013

Jag mår fortfarande bra

Så hoppet har ökat om att jag kan göra en återföring på måndag.

Inatt drömde jag att jag blev gravid fast med en partner. Jag vet inte varför jag drömde om det helt plötsligt.

Det känns som att detta är min största chans till att bli gravid. Jag börjar bli lite nervös. Jag kan inte låta bli att tänka tänk om jag blir gravid.

Jag har lärt mig att ett äggplock kl. 08.30 innebär att du bara kommer till Malmö central 20 min innan tåget går till Stockholm. Tåget gick 13.11. Vi hann inte äta lunch men köpte varsin baguette och glass på Coop samt hämta bagaget från boxen vi hade de inlåsta i.

Om jag gör ett äggplock igen så då kommer jag att boka 14.11 tåget om jag får tiden 8.30.

Nu på måndag tar jag tåget som går 06.21 och åker hem med tåget 17.11 från Malmö. Jag ska inte riskera att komma för sent till tåget hem. Förhoppningsvis är det inte heller förseningar för tåget dit. Det har blivit många resor till och från Köpenhamn den senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar