onsdag 12 juni 2013

Fortfarande trött

Trött även om jag somnar så fort jag går och lägger mig. Jag går upp senare än vanligt vid ca halv sju för att orka ta mig till jobbet. Är vid jobbet vid halv nio.

Läkaren sa att jag skulle kolla om jag fortfarande får på mig mina byxor. Problemet är att jag aldrig använder byxor utan använder leggins hela tiden. De är töjbara och jag får på mig dem. Jag tittade mig i spegeln idag och tyckte att magen såg större ut. Men i övrigt mår jag bra. Ska jag åka till gynakuten för en förstorad mage bara? Jag tror inte det. Så än tror jag inte att jag har fått allvarliga överstimuleringssymptom.

Annars så gick de negativa tankarna igång på väg till jobbet idag igen. Jag tror att det är lättare för de att komma när man sitter på tunnelbanan och har inget annat att tänka på.

Jag tror att jag vill hålla mig från att testa till den 25 juni. Jag borde få mens innan den 25 om jag ska få mens. Sedan är det midsommar innan dess och att vara ledsen tre lediga dagar känns inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar