fredag 14 juni 2013

Vändningen

Jag mår allt bättre.Orkade ta en snabb tur förbi Ikea med brorsan för han behövde en sak. Det var skönt att få umgås med någon i en timme. Jag har ju varit själv hittills under veckan.

Men nu börjar jag undra om vändningen betyder något. Jag har också fått lite känningar i låren som inför mens. En Femmis-medlem som gjorde en insättning den 1 juni fick mens för ett par dagar sedan. Så mens efter ca 10 dagar kan man också få.

Jag har skrattat ikväll. Det var Vallarnas teater på fyran och en svensk komedi på ettan. Jag behövde dessa skratt. Positiva saker.

Imorgon ska jag på dop. En Femmis-mamma har bjudit mig. På söndag är det Femmis-träff.

En annan Femmis-medlem som jag har kontakt med ska åka till Danmark imorgon för ett försök. Detta är hennes sista inseminationsförsök innan hon går över till IVF.

Ibland undrar jag om det är ett dåligt omen att skriva saker som man önskar. För mig känns det då som att det inte kommer bli av bara för att jag låter andra läsa eller höra dem.

Jag önskar att många runt omkring mig får sina önskningar uppfyllda och att jag får min. Kanske ni kan gissa vad jag önskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar