tisdag 4 juni 2013

Åker till Malmö idag

Jag fick ett mail vid ca kl. 15.15 igår om att de vill att jag kommer till dem på onsdag och preliminärt blir det äggplock på fredag. Jag skulle gå från jobbet kl. 16 så där fick jag se till att boka SJ-biljetter och hotell. De skrev att de ska ge mig en annan medicin för att motverka överstimulering.

Min chef vet om detta så jag mailade om att jag kommer tidigast tillbaka till jobbet på tisdag nästa vecka.

Jag hade inte tänkt att vara borta en vecka från jobbet. Jag vet inte ens vad jag ska säga nästa vecka om när de frågar vad jag har haft för sjukdom.

Så jag går inte till jobbet idag. Tåget går vid kl. 13.

Min mamma följer med. De verkar oroliga för mig och min mammas oro blir ju inte mindre då. När jag googlar om överstimulering så är det ju inte roliga saker man läser. Jag vill inte bli inlagd på sjukhus.

Om det blir äggplock på fredag så ska jag försöka se till att åka hem då tillsammans med min mamma.Min mamma måste åka hem senast på fredag. Blir det äggplock på lördag så blir det en till natt på hotell. Den kostnaden vill jag inte riktigt ta men måste jag så måste jag. Men då har jag nog mer tid på mig att hitta ett billigt alternativ än jag fick igår där jag hade 10 min på mig att hitta ett boende.

Jag kom hem strax innan elva igår kväll så det vara bara att direkt gå och lägga sig. Sömnbristen från natten mellan fredag och lördag känner jag fortfarande av. Min kropp ville inte sova länge på söndag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar