tisdag 25 juni 2013

Ny plan från kliniken

Du skal ringe til os når du får mens og vil begynde behandling.
Ultralyd på 3.CD og så hører vi fra dig, og tager stilling til, om det er ok at gå i gang med behandlingJ
Menopur 112,5 i 7 dage, på kvällen.
Orgalutran fra 6. stimulationsdag på morgen og videre til 8.stimulationsdag, hvor du skal gøre en ultralyd scanning.
 
----------------------
 
Ovanstående är från deras mail.
 
Dag 3 och 8 kommer nog att vara svåra att få till i juli.
 
Men jag kan inte styra när mensen kommer. Om det blir ett försök augusti istället så får jag försöka se till att andra gör det jag gör på min fritidssysselsättning. Problemet är att med så kort varsel som några dagar är det inte så lätt att hitta någon annan.
 
Det är därför som det hade varit perfekt att göra ett försök under semestern i början av augusti när inget sker på min fritidssysselsättning.
 
Jag har gått igenom  mina semesterplaner och jag kan nog korta ner min semesterresa till 3 dagar för vi har saker bokade men med tanke på ultraljuden så skulle det troligen krocka ändå.
 
----------------------
 
Jag har fått ont i halsen. Eländet fortsätter alltså.
 
Men jag är mindre "tung" i ögonen idag så det är väl positivt.
 
Det ser också ut som det blir lite mindre regn torsdag-söndag vilket är också positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar