lördag 15 juni 2013

vad som helst

Det är svårt att komma på rubriker.

Dopet gick bra. I början innan ceremonin hade börjat så var jag lite ledsen. Man var där själv och kunde sitta i kyrkan och tänka. Tänka på hur jag skulle arrangera ett dop. Men när ceremonin började så tänkte jag inte på det längre och då var jag inte ledsen längre.

Jag var förbi familjen en kort stund efter dopet. De alla sa att min mage har blivit jättestor. De har inte sett mig på flera dagar. Min bror såg mig bara med jacka på igår så då kunde man inte se min figur. Jag har inte tänkt på det så. Den kanske har blivit stor. Men jag har inte några andra symptom på överstimulation så jag tänker inte gå och se någon läkare än. Men är jag inte gravid och magen inte blir mindre så får jag fundera då vad jag ska göra.


3 kommentarer:

  1. Du ska vara rädd om dig och ta stor mage på fullt allvar. Det finns riktigt hemska komplikationer av en ös! Inget att leka med...

    SvaraRadera
  2. Ska man inte ha fler symptom innan man borde söka läkare?

    Kliniken i Danmark pratade om feber och svårt att andas. Jag har inte det.

    SvaraRadera
  3. Svullna tarmar är också vanligt vid hormonbehandling och graviditet - och är helt ofarligt. Vid överstimulation har du ofta kraftig smärta i magen, feber och känner dig allmänt risig. Så länge du mår bra och "bara" uppblåst behöver man inte söka hjälp. För mig satt uppsvälldheten i hur länge som helst, till att magen nu "fylls på riktigt" av Leroy.

    Cohen
    www.ettlivblirtill.wordpress.com

    SvaraRadera