fredag 7 juni 2013

Resultatet av äggplocket

Det blev 14 ägg av varierande kvalité. De tog ut omogna ägg för att minska risken för överstimulering. Så hur många som är bra vet ingen. På måndag kl. 13.20 är det insättning.

Blir jag överstimulerad i helgen måste insättningen bokas av.

Angående äggplock som inte blir som man vill. Jag läser ju mest om IVF-par i Sverige och de behöver inte bo flera dagar på en annan ort. De har skrivit mest om att det inte finns några ägg inte om att inte ens tillåtas gå igenom äggplock. Det finns inte så många Femmisar som bloggar.

Jag mår bättre än förväntat. Jag hoppas att det fortsätter så.

3 kommentarer:

  1. Jag fortsätter hålla tummarna!!!

    SvaraRadera
  2. Klart det går bra!! Tänk positivt även om det är gud så svårt!! 14 ägg bör ge något resultat... jag är en av dem som haft NOLL ägg vid äp i över fem folliklar, det var mindre kul! Kram

    SvaraRadera
  3. 14 låter ju fantastiskt bra!

    SvaraRadera