måndag 24 juni 2013

Det är bättre

Jag har klarat mig igenom större delen av arbetsdagen.

Jag har sparat semesterdagar från tidigare år så att jag kunde ta minst 4 veckors semester nu i sommar. Jag skulle då ha fortfarande några kvar så att jag kunde gå på semester en månad innan jag får barn om jag får barn nästa år. Men för varje försök som misslyckas så undrar jag varför jag sparar semesterdagar till ett barn som aldrig kommer.

Tre veckors semester la jag in idag. Jag valde att vänta med att lägga in det i över en månad för jag ville veta om jag blev gravid eller inte.

Tre veckor blir ju inte så mycket av en semester om jag i ca 1 vecka ska hålla på att få ihop en resa och äggplock. Sedan ska man vila sig efter allt det. Vila efter jobb finns då inte.

Jag ska maila kliniken imorgon. De har sagt den 25 så då får det bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar