tisdag 11 juni 2013

Tacksam för chansen

Under dagen så har jag till och från haft ont i olika delar av kroppen. Lite ont i magen och sedan går det över. Lite ont i låret och sedan går det över. Lite ont i rumpan och sedan går det över. Jag satt och halvlåg i så många positioner på tåget igår att det kanske har givit avtryck idag.

Strax efter jag kom hem så ringde syrran och undrade om jag ville ligga på en filt och sola. Det blev jättefint väder nu ikväll. Nu solade inte vi utan vi hade kläderna på men vi låg i solen och pratade om allt möjligt. Hon ville veta hur det hade varit för mig den senaste veckan. Vi har ju pratats vid i telefon men det är ju alltid en annan sak att få höra det "live".

De negativa tankarna florerade större delen av dagen. När jag sedan var på väg hem efter vår stund tillsammans som varade ca 2 timmar så kom jag på en sak.

Jag är nog tacksam för chansen att försöka bli gravid. Med två sådär embryon så är chansen inte stor men jag har åtminstone fått en chans. Det är bättre än ingen chans.

Så nu har jag två positiva tankar om detta försök. Att de två embryona var godkända om än knappt och att jag har fått chansen att försöka bli gravid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar