söndag 23 juni 2013

Livet fortsätter

Jag ska på semester nästa vecka till Jönköpingsområdet. Åker på torsdag och kommer hem på söndag. Allt jag ville ha vara ingen dag med regn. Gissa vad prognosen säger? 15 grader och regn varje dag.

Det är faktiskt vad jag minns första gången jag får mens utan den speciella smärtan i benen. Så nu vet jag vad en IVF gör med min kropp.

Förra året undvek jag barnavdelningen på Ullared. I år igen verkar det bli samma sak. Men denna semester är om en månad.

Om någon har tips på vad man kan göra regniga dagar i Jönköpingsområdet så får ni gärna skriva det här. Jag har bil så jag är beredd att åka en bit för något bra. Jag har inte hittat något i Vetlanda eller Nässjö än. Jag hittade en kul teaterföreställning i Jönköping men den är utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar