måndag 10 juni 2013

Dagens insättning

Jag är en person som förbereder mig gärna för det värsta men vill så klart att allt går bra.
Så nu ska jag försöka vara positiv under ruvarperioden. Jag fick den 25 juni som testdag. Men jag kanske kan testa på helgen innan om jag vill tjuvtesta.

Alla 14 befruktades. 12 delade sig dåligt. De var fragmenterade. Två var precis godkända och kunde sättas in. Jag fick välja att sätta in två eller en. Oavsett mitt beslut skulle jag få noll till frysen. Så jag valde att sätta in två.

Om jag inte blir gravid nu så ska jag använda menopur nästa gång.

Så nu ska jag försöka vara positiv och hoppas att minst en vill stanna.

Ända sedan mensen kom har det varit omtumlande. Nu är det lugnt ett tag. Nästa vecka ska jag hålla på med min fritidssysselsättning igen. Denna vecka har jag tackat nej till det jag skulle göra. Någon annan får göra det eller så får de vänta.

3 kommentarer: