fredag 14 juni 2013

Dag 4 efter insättning (D4EI)

Jag vaknade i morse av att jag var mycket piggare än tidigare dagar. Jag har även gjort nr 2 två gånger på två timmar. Inte vet jag varför det kom igång helt plötsligt nu men det är bra att det gjorde det.

Jag är lite trött fortfarande men känner nu att jag kan nog orka göra saker efter jobbet. Nästa vecka kan jag nog börja arbeta heltid igen om utvecklingen fortsätter i denna takt. Nu har jag jobbat 6-7 timmar om dagen.

Ovanstående rubrik känns ganska bra. Inga missförstånd och det är inte lika laddat som ruvardag. Ruvardag betyder förhoppning för mig och det kändes som att kliniken inte ens hade så mycket hopp för mig.

I vissa skeden av sitt försökandet så ser man extra många magar. Denna vecka tycker jag har varit så för mig. Alla har magar förutom jag.

Jag tror nästa vecka kommer att bli jobbig för då är det vecka nr 2. Det är då man verkligen försöker se eller tyda tecken på olika saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar