söndag 20 januari 2013

Femmisträffen gick bra

Vi har aldrig varit så många som vi var nu. 15 st kom och då hade några givit återbud till dagens träff. På grund av att vi var så många så bestämdes det att nästa träff får vara om två veckor. Vi bestämde även en till träff till den 17 februari.

Det var 3 gravida där. En bodde i ett annat län men var i Stockholm över helgen och ville verkligen komma för att träffa likasinnade när hon ändå var här.

Hälften av de som var där var funderare eller personer som bestämt sig men ännu inte gjort ett försök. Resterande var antingen gravida eller försökare.

Den 2 februari är testdagen och den 3 februari träffen. Just nu känns det som att jag bestämmer mig om jag ska gå samma dag.

Jag har också börjat fundera om att om 8 dagar alltså måndagen den 28 januari kan jag börja tjuvtesta om jag vill.

Ett par timmar efter att jag skrev förra inlägget försvann allt det onda i magen. Bubblandet har dock fortsatt då och då. Annars har jag tyckt mig uppfatta att jag har lite mer flytningar och undrar om det är ÄL-flytningar jag nu har fått och det onda i benen har fortsatt. Det är alltså noll förhoppningar om att detta ska ha fungerat.

Skulle jag vinna pengar så skulle jag åka igen i februari, april och maj. Men jag spelar sällan för pengarna kan jag hellre spara till en insemination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar