lördag 26 januari 2013

Misstag att äta en semla

Jag var hemma hos mina föräldrar några timmar. Jag kom hem för ca en halvtimme sedan. Jag blev bjuden på en semla där förutom lunch. Nästa direkt efter semlan började jag bli lite illamående. Semlan åts ca 2 timmar efter lunchen. Nu tog jag mest lugnt där men det kändes. Jag har varit ganska trött idag också. Varför vill inte kroppen sova?

Jag nyste några gånger på förmiddagen men inte på eftermiddagen. Halsen är fortfarande konstig. Varför bryter inte förkylningen ut så att jag kan bli av med den?

Hellre sjuk nu än om 1,5 månad när jag ska åka på min semester.

Idag har jag bara tänkt på att detta försök har nog misslyckats och jag måste börja tänka på nästa försök. Jag bad om lite råd från min familj idag om vad de tycker jag ska göra. Min mamma tycker att jag ska fortsätta betala av skulden men inte betala mer än minimibeloppet så att jag kan spara ihop till ett nytt försök. Min syster tycker att jag ska betala av hela skulden först och sedan börja spara till ett nytt försök. Jag försöker alltid varje månad betala mer än minimibeloppet för att jag vill bli av med skulden. Men samtidigt så vet jag inte hur stark längtan blir efter att göra ett nytt försök. Min bror och pappa tyckte att jag skulle bestämma själv.

Jag hoppas att alla som försöker få barn får barn snabbt så att ni slipper pengaproblem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar