tisdag 22 januari 2013

Hur skulle jag må om jag inte tänkte på det?

Tänker jag på det så mycket att jag framkallar symptom? Hur skulle jag må om jag inte tog progesteron?
Så ena stunden har jag lite ont på en sida och sedan har jag ont på den andra sidan. En stund senare har jag inte ont någonstans. Är det miss psyke, progesteronet eller maten jag äter?

Jag har ätit onyttigt varje dag sedan i söndags. Gårdagen förstördes ju av den stulna matlådan. Jag hade ju en del att göra på jobbet och jag kunde inte gå ut och köpa ny mat. Så på kvällen blev det godis förutom vanlig mat.

1 kommentar:

  1. Hej Dina! Hittade just din blogg och tyckte det var roligt läsa om någon mer som bloggar om insemination. Jag har just börjat mitt andra inseminationsförsök. Känner igen mig så mycket i vad du skriver om nojja för dålig timing av inseminationstillfället, var det verkligen ÄL denna cykel, är symptomen som känns graviditet eller något annat... Jag önskar dig stort lycka till!! Så starkt av dig att göra detta själv! Vore kul om du hörde av dig. Jag finns på http://pavagmottre.blogspot.com/ eller pafardenmottre@gmail.com Kram, J.

    SvaraRadera