torsdag 17 januari 2013

Går hemifrån om 10 min

Jag testade igår innan jag gick och la mig och det var negativt. Idag vid halv fyra var det fortsatt negativt. Dock så känner jag mycket mindre av det onda på högra sidan. Jag vet inte riktigt vad det ska betyda. Så antingen insemineras jag för sent eller för tidigt.

För första gången så känner jag att det kanske inte gör något om jag inte blir gravid. Det är kanske meningen att jag ska göra något annat i år än att få barn. Det kanske finns en plan för mig som gör att jag blir nöjd med det det här året ändå.

Jag ska till New York i mars och är i full färd med att planera min sommar.

Blir jag inte gravid så kommer jag fortsätta titta efter nya jobb.

I tisdags lunchade jag med en kollega som blev förstagångspappa den 21 december. I måndags började han jobba igen. Jag ska berätta mer i ett kommande inlägg om hur den lunchen gick.

Annars så är jag ganska pigg och känner mig som en van resenär. Tur och retur Köpenhamn på ett dygn. Jag hoppas att jag kan sova något på tåget ner och sedan tåget upp.

God morgon allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar