tisdag 29 januari 2013

Man är tvungen att resa sig igen

När jag kom hem vid sextiden så åt jag mat och sedan duschade jag. Pratade en stund med brorsan i telefon och sedan sökte jag jobb. Kan jag inte bli gravid så ska jag åtminstone hitta jobb som låter mig kunna spara ihop pengar till ett nytt försök. Det fanns inte så många jobb att söka och till alla jobb så var jag underkvalificerad. Jag sökte ändå två av jobben.

Imorse var jag lite frestad att testa igen men gjorde inte det. Det gäller att gå vidare.

Jag har mailat läkaren nu på morgonen och sedan får jag se hur det blir.

1 kommentar:

  1. Här har du en till som går igenom samma resa som dig. Det är en styrka att resa sig och fortsätta vidare,framåt, fastän livet inte riktigt samarbetar på det sätt man önskar.

    Följer din blogg och håller tummarna både för jobb och bebis. Ge inte upp!

    SvaraRadera