lördag 26 januari 2013

Ny dröm

Den drömmen var inte positiv. Enligt den blev jag inte gravid. Det kanske är så att ju närmare det kommer tills jag definitivt vet ju mer jag tänker på det.

Jag ville sova länge idag. Jag gick och la mig vid ca kl. 22. Vid kl. 6 vaknade jag. Jag vägrade gå upp utan hoppades somna om. Det lyckades inte riktigt utan jag halvsov till halv åtta.

Idag mår jag inte illa utan det känns bara konstigt i halsen. Mamma tyckte att rösten lät annorlunda igår så jag är väl på väg att bli förkyld eller sjuk. Eftersom jag inte mådde så bra igår så blev det ingen handling efter jobbet. Igår kväll åt jag därför två kex, en liten Yoggi yoghurt och en kexchoklad. Det räckte tydligen för kroppen mådde inte sämre efter det och protesterade inte över den dåliga kosten. Jag tyckte att jag också mådde bättre innan jag gick och la mig.

Nästa vecka ska det bli plusgrader. Det har varit jobbigt med kylan. Mina fingrar har värkt och frusit trots dubbla vantar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar