onsdag 16 januari 2013

Kl. 13.15 imorgon

Jag var hos läkaren idag. Jag hade igår kväll börjat få lite ont i den högra sidan av magen och det fortsatte idag. Jag har testat negativt hela tiden och var rädd att jag hade missat ägglossningen.

Vid kl. 11 idag var det negativt. Vid halv två var jag hos läkaren och den var 20 mm stor och han tyckte att jag skulle insemineras imorgon helst på förmiddagen. Jag ringde direkt efteråt till Storkklinik och fick tiden kl. 13.15. Jag vill inte åka nattåg så jag tar tåget som går strax efter kl. 6 imorgon bitti. Så jag chansar lite genom att insemineras på eftermiddagen istället för förmiddagen men jag vill Jag ville ta tåget hem som går vid fyratiden imorgon men det var dubbelt så dyrt som tåget som går vid fem så jag köpte tågbiljett på femtåget.

Det är nervöst men jag längtar så. Äntligen.

6 kommentarer:

  1. Hur tjock var slemhinnan nurå? Hade den vuxit till sig?

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. När jag frågade om slemhinnan sa han bara att den såg väldigt bra ut. Jag ställde inga fler frågor om den.

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till! Håller tummarna hårt.

    SvaraRadera
  4. Lycka till!! Verkar som det är bra förutsättningar!

    SvaraRadera