onsdag 30 januari 2013

Illamåendet kom tillbaka

På eftermiddagen kom den tillbaka men inte så mycket. Det blev lite värre när jag satt på tunnelbanan hem. Jag har nog inte ätit den bästa maten de senaste veckorna men någon närings- eller vitaminbrist borde inte jag ha.

Jag börjar tro att kroppen säger ifrån och har fått nog. Dessa försök att få barn har tagit för mycket kraft. Just nu ligger jag i soffan och väntar på att maten i mikron ska bli klar. Det var inte planerat att äta mikrad mat ikväll men jag mår inte tillräckligt bra för att kunna stå ens några minuter i köket.

Jag äter 1 metformin, 1 folsyra och en vitamintablett på morgonen. 1 progesteron på morgon. 1 metformin vid lunch. 1 metformin vid middagen och 1 progesteron på kvällen.

På lördag är sista dagen med progesteron. Kanske ska ha en detox i några dagar alltså inga tabletter alls. Jag kanske mår bättre då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar