måndag 28 januari 2013

Sov dåligt inatt + testresultat

Så dygnets första timmar började inte bra. Sedan gick jag upp och dygnets dåliga timmar fortsatte. Testet var negativt. Inte ens en tillstymmelse till något spökstreck.

Jag funderade redan förra veckan på om jag skulle gå till gynekologen denna vecka för att få svart på vitt att jag inte är gravid. Då kan jag sluta med progesteronet med gott samvete och lägga detta försök bakom mig. Han är tillbaka imorgon så jag kan nog kontakta honom då.

Det var testlagrets test jag använde.

Jag uppdaterade texten för det var några grammatiska fel i texten.

5 kommentarer:

  1. Skit oxå!! Vad tråkigt Dina :(

    Kram
    Jagvilljagkan jagvilljagkanjagvagar.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Men det finns säkert chans fortfarande! Jag testade jättenegativt dag 11, dag 12 fanns en yttepytteaning till streck och dag 13 var d positivt. Ge inte upp än!

    SvaraRadera
  3. Men det finns säkert chans fortfarande! Jag testade jättenegativt dag 11, dag 12 fanns en yttepytteaning till streck och dag 13 var d positivt. Ge inte upp än!

    SvaraRadera
  4. Oroa dig inte för ett tidigt minus. Jag fick ett negativt svar på dag 12 och plussade sen på dag 16, så ge inte upp!!

    SvaraRadera