lördag 19 januari 2013

Känner efter för mycket

Jag kan ju inte sluta tänka på det. Jag tänker på hur min kropp mår. Får jag ont i benen är det ju tecken på att slemhinnan släpper och mensen är på väg. Jag har haft lite ont i benen idag men det är för tidigt för mens så varför jag har ont vet jag inte.

Jag glömde ta progesteron igår kväll. Men jag hoppas att det gjorde inget. I morse tog jag det.

Jag känner också efter hur magen mår. Inget ont i magen idag. Istället har det bubblat i magen idag.

Imorgon är det Femmis-träff. Jag är om jag minns rätt den av de som kommer på träffarna som har försökt längst och flest gånger. Jag vet att det alltid måste vara någon som är det men varför måste det vara jag. Det kommer säkert nog att vara någon som säger att denne är gravid imorgon.

Idag är det två månader tills jag åker till New York och två veckor kvar tills jag ska testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar