fredag 1 juni 2012

Ägglossningstest

Jag har ju helt glömt att jag kanske ska ta dem nästa vecka. Kom på det när jag loggade in på Femmis forum och någon skrev om dessa tester. Det var ju flera månader sedan jag testade.

Jag har bara tänkt på ultraljudet på måndag. Det kanske vore bra om jag gjorde ultraljud på torsdag också.

När jag läser tidigare inlägg i bloggen om när jag har fått ägglossning. Det var omkring dag 22. Men nu har jag ätit medicin i lite mer än 2 månader och jag har ingen aning om hur min menscykel och ägglossning är längre.

Det känns lite dumt att jag har helt glömt att jag ska börja testa.

Jag har ju planerat allt efter att läkaren har förutsatt att jag får ägglossning 14 dagar efter mensens start.
Jag tänker inte börja med några tester förrän efter att ha hört vad läkaren säger på måndag.

Nu är jag ledig en vecka från jobbet. Jag som trodde att ledigheten skulle börja med att jag ska ta det lugnt ikväll och inte oroa mig.


1 kommentar:

  1. Lycka till med läkarbesöket och ägglossningstesterna!

    SvaraRadera