måndag 4 juni 2012

Ingen ork

Men känner inte för att gå lägga mig heller. Det finns inget att kolla på tv heller.

Min mamma undrade om vi skulle ställa in vår 4-dagarsemester. Jag sa nej. Dyker ägglossningen upp då så får det vara så. Jag har sett till att resten av min semester inte är uppbokad så att jag kan åka. Men med min vanliga tur så får jag ägglossning på min semester. Jag tänker inte åka under dessa 4 dagar.

Men det är nog inget att oroa sig för därför jag kommer ändå inte hitta en gynekolog som jobbar i juli.

Mamma föreslog att jag skulle ringa runt till olika gynekologer och fråga när dessa har semester. Men jag har ingen aning vilka jag kan ringa till. De läkarna är troligtvis inte som min läkare och kan boka en tid för en med en några dagars varsel. Jag har ingen lust att göra det heller. Inte som jag känner idag i alla fall.

Jag önskar att jag hade några kontakter som kunde hjälpa mig. Jag är en person utan kontakter oavsett vad det handlar om. Så hjälp tillbaka kan jag inte heller ge.

Idag är ingen bra dag i mitt liv. Det var nog tur i oturen att jag tog semester denna vecka. Få se hur morgondagen blir.

Jag har mailat Storkklinik och frågat om jag måste göra om alla mina tester. Det har gått ungefär ett år nu, om jag minns rätt, sedan testerna gjordes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar