fredag 8 juni 2012

Ett mål

Målet är att åka åtminstone en gång detta år till Danmark. Nu ska inte denna kropp få hindra mig mer.

Idag tog min syster sin sjuksköterskeexamen. Hon var så vacker. Jag var så stolt över henne. Ceremonin i kyrkan var jättefin. Eftersom hon är 8 år yngre än mig så kändes det nästan som att mitt eget barn tog examen. Jag har tagit hand om henne mycket under hennes uppväxt så i många avseenden är jag som en extra förälder. Mottagningen hemma hos henne var också jättebra. Vi var 9 st totalt men det räckte. Alla hade supertrevligt och kunde verkligen slappna av.

Det har varit så fint väder idag. Jag har verkligen njutit.

Det har varit skönt att ha varit ledig denna vecka även om jag har haft fullt upp många av dagarna och sällan haft sovmorgon. Denna vecka får mig att längta till min riktiga semester. Lördagen den 21 juli börjar den. Bara 1,5 månad kvar.

Imorgon ska jag hänga lite med syrran lite på förmiddagen. Hon ska ut ikväll så jag vet inte om hon orkar med det imorgon men hon har sagt att vi ses kl. 10.

På söndag ska jag på ettårskalas.

Jag måste också förbi affären på söndag för att köpa sallad att ha till matlådan på jobbet. Jag längtar till midsommarveckan då jag bara behöver jobba 4 dagar den veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar