lördag 16 juni 2012

Imorgon

Då har vår Femmisgrupp träff igen. Jag har inte mailat och sagt att jag inte kommer. Men min lust till att gå på det är inte så stort just nu.

Det är som Femmis årsmöte. Jättemånga som redan har barn kommer på det men försökarna kommer inte.

Man eller i det här fallet jag vill inte möta alla lyckliga som är gravida.

Jag känner mig själv och det kommer att sluta med att jag går ändå. Vad ska jag sitta hemma för?

Just nu spelar jag appspelet Rumble ofta. Ni kan skriva era användarnamn i en kommentar om ni vill spela med mig.

Jag kollar på Summerburst på tv. Det är sådan musik som jag gillar. Jag känner att jag saknar att gå ut när jag ser det. Jag har inte många vänner och den vän som jag brukade gå ut och dansa med hon fick ju barn som bekant och går inte ut längre.

När jag läser andra singelförsökares bloggar så ser jag att jag är inte ensam om att känna mig ensam.

1 kommentar:

  1. Åh jag hade tv:n på med, fantastiskt! :) Jag saknar konserter och att gå ut och dansa jättemycket. :)

    Det här emd Femmis, alltså jag har barn men jag känenr mig inte helt hemma i Femmis ändå. Det här med att umgås med andra bara för att man har en sak gemensamt, det borde kännas lättare men det gör det inte.

    SvaraRadera