måndag 18 juni 2012

Försöker vara lugn

Jag tänkte att jag skulle ha en paus från bloggen en vecka för att jag kände att jag stressade upp mig så när jag skriver ner allt.  Nu känner jag  mig lite lugnare.

Jag vet att man ska ta det lugnt innan insemination för att förbättra chanserna. Men jag jobbar dagtid och att försöka ringa på deras telefontider och fråga om de ställer upp är inte alltid lätt för jag ska ju jobba.

Det enda som gör mig lugn är att veta att ett ultraljud kan göras i Danmark. Jag vet att många tycker jag är dum som åker till Danmark för ett ultraljud men jag känner mig just nu mindre stressad om jag tar det beslutet.

Det är inte så att jag vet att jag kan åka om en eller två månader igen. Jag har ingen aning om när jag kan åka igen och därför tar det extra hårt på mig om jag inte kan åka i juli.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är klok som VULar där. Då vet du där och då om det är värt att inseminera eller inte!

    kram jagvilljagkan

    SvaraRadera