tisdag 26 juni 2012

Kändes inget

Nej, det kändes inget speciellt att ta ännu ett piller. Jag hoppas bara att man inte mår dåligt av dem.

Jaag känner mig lugn fortfarande. Vi får se hur länge det håller men jag tror åtminstone denna vecka. Tänk att det kanske finns en chans att redan i slutet av nästa vecka få åka till kliniken.

Igår sa en person till mig att mitt barn kommer att ta tid och att jag då inte har lika mycket tid för denna person. Är jag dum som hoppas att jag kan under föräldraledigheten umgås minst en gång i veckan med vissa personer. Då kommer jag ju se till att att jag träffar flera personer vid samma tillfälle så att jag inte går ut varje dag utan att en eller två dagar i veckan umgås jag med andra.

2 kommentarer:

  1. De första 2-3 månaderna kommer man nog inte jättelångt ;) men det finns ju inget som hindrar att folk kommer hem till dig...

    Därefter är man ju mycket mer rörlig. Men till viss del har väl vännen rätt - tiden för andra begränsas ju lite när familjen utökas. (hade fö varit precis likadant om du fått en pojkvän - då hade du ägnat den tiden åt din relation istället)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle skriva "den relationen" istället men telefonen hängde sig :)

    Lycka till med pillrena nu!!

    SvaraRadera