lördag 23 juni 2012

Inte knäckt

Det har låtit lite negativt på bloggen denna vecka. Men jag kämpar på.

Jag vet att jag blir glad den dag mensen kommer.

Men det är inte alltid att man får ett telefonsamtal som gör att man förstår att man kan ha bidragit till någons död även om den personen mådde dåligt sedan innan. Jag hoppas att ingen får ett sådant samtal. Men en timme senare fick jag plocka upp spillrorna och se till att vara på topp när jag utövade min fritidssysselsättning. Ingen märkte något så jag lyckades med den bedriften.

Det är inte alltid man råkar träffa en gammal klasskamrat som har allt som man vill ha. Men hon rökte och den vanan vill jag inte ha.

Till sist vill jag skriva att det jag vill är att få barn. Jag drömmer om att vara gravid när året är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar