onsdag 27 juni 2012

Såg novellfilmen

Det var en halvtimmes film om en kvinna som har svårt att få barn. Hon och hennes man har gjort två st misslyckade IVF och hon ska besöka sin gynekolog på nytt.

För det mesta kan jag identifiera mig med henne. Jag blev ledsen ganska snabbt men fortsatte att titta på den.

Den var jättebra men jag vet inte om den visas på SVT Play. Den heter "Liv, lust och längtan".

Jag pratade med min vän idag. Hon är helt slut efter att båda barnen haft vattenkoppor och nu har hon fått halsfluss. Hon fick pencillin utskirivet igår och hoppas att hon blir frisk snart. Om hon mår bättre på söndag så vill hon ta en fika.

Annars så händer inget speciellt med min kropp. Jag vet inte om det betyder att pergotime inte har en verkan.

Jag ska väl gå och lägga mig snart. God natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar