söndag 17 juni 2012

Få visshet

Detta försök ska inte kastas bort pga semestrande gynekologer. Jag känner faktiskt att tiden rinner iväg och att min kropp ger mig inte mer än ett par år att bli gravid. Med ett försök per år så rinner tiden iväg snabbt. Det är inte pengarna då som styr utan kroppen.

För många skulle äggdonation vara ett alternativ men tyvärr så skulle jag nog inte hitta en äggdonator som liknar mig.

För att jag ska få full visshet och känna mig lugn inför min semester så åker jag nog till Storkklinik på vinst eller förlust. Risken är nog större att det är snarare förlust.

Jag köper nog en tågbiljett första mensdagen och kanske är på Stork dag 13. Jag vet att ägget ska växa 2 mm per dag men växer det långsammare så kanske jag har ägglossning dag 20. Jag hoppas att de på dag 13 kan se någonting och tala om när och om jag ska komma tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar