onsdag 19 september 2012

Femmis-träff på söndag

Nu ska vi ha en till Femmis-träff. Det var bara den första träffen i december förra året som las ut på intranätet. Nu la jag ut det igen eftersom så få kommer på våra träffar. De som är gravida orkar inte eller känner att det inte är rätt forum längre tror jag.

Men jag vill inte vara den som tar ansvar för varje träff. Jag mailade ut om den förra också. Så vi får se vad som händer på söndag. Vilka som kommer och vilka som inte kommer. Få se om någon annan kan ta ansvar för nästa träff.

1 kommentar:

  1. hmm det är så olika det där med Femmis. Jag har aldrig riktigt känt mig hemma där, ogravid eller gravid eller mamma. Jag tänker att jag kanske borde, för B's skull, men för min egen del så har jag inget behov av föreningen. Jag är medlem, och stödjer det gärna ekonomiskt så, eftersom så många hittar sin plattform där.

    SvaraRadera