torsdag 6 september 2012

Inget roligt att vara hemma själv

Jag vill göra något som får mig att tänka på något annat. De flesta hemsidor jag surfar på handlar om barn. Så dessa går inte.

Promenerar jag så är det bara jag och mina tankar. Rena skräcken. Nu har jag tv:n i bakgrunden där God Kväll är på och datorn på.

Läste nyss på familjeliv om de som tar cytotec. Vissa får ligga på sjukhus och andra är hemma. Jag kom inte så långt så jag kan väl vara hemma. Jag har inte råd att vara hemma en vardag om jag ska bekosta ytterligare ett försök.

Mailat ännu en person på min fritidssysselsättning att jag inte är gravid längre. Det är lättare att skriva och säga att jag inte är gravid längre. M-ordet kan jag säga en gång till en person men sen inte mer till den personen. Då säger jag inte gravid längre.

Jag äter godis. Jag har ingen lust att gå in till köket och göra något. Det blir nog ingen mat ikväll.

Livet suger och jag ser inget ljus i tunneln.


1 kommentar:

  1. Åh stor stor kram till dig. Det kommer att ljusna igen, men jag förstår att det är tungt nu. Önskar jag kunde göra något för dig.

    Kram igen

    SvaraRadera