lördag 8 september 2012

Känslor och promenad

Jag tog en timmes lång promenad idag. Det var fint väder så det gjorde det lättare att gå långt. Förutom att tänka på det som har hänt så tänkte jag mycket på naturen och fåglarna jag såg. Det var många andra som promenerade, sprang eller cyklade idag.

Det går väl framåt.

Det var inte jobbigt att träffa min familj idag efter allt som har hänt. Det var som vanligt och vi pratade inte mycket om det. Vi hade ju pratat i telefon om det innan så det fanns väl inte mycket mer att säga.

Det kommer att vara mer nervös nästa vecka på söndag. Då kommer jag träffa en person på min fritidssysselsättning. Jag undrar om han kommer vara normal mot mig.

Jag har satt upp ett mål om att gå minst 20 minuter per dag. De dagar jag inte håller på med min fritidssysselsättning och jobbar så går det. Men ibland är jag lat och ibland är det för dåligt väder för att promenera. Men det är bara att ta en dag i taget.

Just nu känns det som att helgen är slut redan. Lusten att jobba nästa vecka är inte stor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar