fredag 21 september 2012

Regn och gång

Idag regnar det. Det blev ingen promenad. Imorgon ska det regna också. Så ingen promenad imorgon heller.

Just de två dagarna jag har tid med promenader är det dåligt väder.

När jag kom hem så kollade jag vilka jackor jag hade hemma. Ingen vattenavvisande jacka. Jag har heller inga bra byxor att gå i när det är dåligt väder. Det är inte prioriterat att handla nya kläder nu men jag kanske måste. Få se om jag hittar bra byxor men jag vet inte riktigt var man ska leta.

Jag får fundera hur jag ska röra mig på bästa sätt under det kommande halvåret. Det är promenera jag vill göra eftersom jag har svårt att planera min tid.

2 kommentarer:

  1. Ähhh, regnpromenader är jättetrevligt ;-) Skaffa ett billigt regnställ och ut och gå med dig :-D

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så lär det regna en del framöver med tanke på årstiden. Det är faktiskt ganska trevligt att promenera i regn. Man blir blöt men skit i det!! Det är bara till att duscha eller bada varmt när man kommer hem! :)

    SvaraRadera