torsdag 6 september 2012

Nästan konstaterat

Jag gick på toaletten så fort jag vaknade. Jag hann bara sätta mig på toaletten och då ramlade en stor klump ur mig. Jag kan nog gissa vad det var. Det såg ut som att det var mer än bara blod.

Så nu är det väl konstaterat även om mitt läkarbesök inte är förrän 8.40.

Igår behövde jag binda hela dagen och inatt hade jag det och jag gissar att jag behöver nog det idag också.

Det enda positiva är väl att jag inte har haft ont. Så jag fick tillhöra minoriteten som fick missfall och minoriteten som inte hade ont vid missfall. Jag vill tillhöra majoriteten som får gå en hel graviditet.

I min Femmis-grupp så har många av de gravida haft blödningar. De har berättat om sin oro men alla kontroller har varit ok. Jag är alltså den första i min grupp som har blödningar som har lett till missfall. Det spelar alltså ingen roll vart för jag får alltid tillhöra minoriteten som det alltid går dåligt för eller måste kämpa jättemycket oavsett vad jag gör.

Redan förra veckan undrade jag varför det stod vecka 1-2 istället för 3+ på testet. Jag skrev det inte här för jag försökte slå bort tanken. Jag tänkte att embryot fäste sent och därför hade jag så lite Hcg.






3 kommentarer: