tisdag 4 september 2012

Missar ett möte ikväll

Ikväll har mitt fritidsintresse möte. Imorgon är det en annan aktivitet mitt fritidsintresse har som jag kommer att gå på. Så för att ta det lugnt så mycket som möjligt väljer jag att inte gå på kvällens möte. Det känns jobbigt att missa det.

Men att inte hinna äta middag utan att få köpa någon smörgås i någon affär innan ett möte är ingen bra idé längre. Det går inte att göra så 2-3 kvällar i veckan.

Sedan plusset har jag jobbkvällar gått och lagt mig senast vid 10. Ibland vid 9. Jag behöver varva ner mycket innan jag kan gå och lägga mig. Jag kan inte komma hem vid 8 och bli tillräckligt nedvarvad till tio.

Så en del tuffa beslut måste tas för att bli mamma. Jag tror att de på mötet ikväll skulle ha förståelse om de visste att jag var gravid men de vet inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar